(Android/iOS) Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games koodaa ääretöntä kestävyyttä
Feb 12, 2022 12:28:02 GMT -5
Post by truvcholanlipo on Feb 12, 2022 12:28:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa ääretöntä kestävyyttä ▞▞▞
▞▞▞ Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games 2022 version ▞▞▞
Tämä on hieno peli, mutta minulla on tylsää, mutta se on silti hieno
Hauskaa mutta hyvin toistuvaa, ja muutaman tason jälkeen sinun on käytettävä rahaa päästäksesi eteenpäin.
Plussat: - Helppo päivittää ilman timantteja (toistaiseksi) -Helppo pelattavuus Huonot puolet: - Palvelulaskurin kohdalla asiakkaiden lähettäminen huoneeseensa tai maksaminen vaatii muutaman painalluksen. Erittäin turhauttavaa. - Asiakkaiden lähettäminen ohjaamoon kestää kauan.
Tämä peli jäätyi villa-flooraan ja kuten muut käyttäjät mainitsivat, hahmot eivät liikkuneet, minkä vuoksi menetit pelin ja jouduit ostamaan lisää kolikoita. Kun kaksi yritystä kehittäjälle selvittää, miksi se jäätyi (oikean tietokoneen toimintahäiriön vuoksi), poistin pelin. Älä tuhlaa rahojasi tähän peliin.
Ensimmäisen tason jälkeen peli kieltäytyi tekemästä mitään muuta, joten poistan sen
Mahtava peli. Erittäin koukuttava ja nopeasti liikkuva. Valitettavasti kun menet pidemmälle peliin, sinun on jatkettava pelaamistasoja päästäksesi pidemmälle. Erittäin ärsyttävää.
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Приключенски ngsq
Olen kokeillut 3 "hotelli" peliä, jotka olen nähnyt viimeaikaisissa mainoksissa. Mikään ei ole ollenkaan samanlainen kuin mitä he mainostivat ja ovat sama peli. Miksi luot yhden pelin ja mainostaisit sitten jotain täysin erilaista? En arvosta valheita. Poistetaan. Älä tuhlaa aikaasi tähän.
Peli on hyvä. Minulla on vaikeuksia jatkaa eteenpäin riittämättömien jalokivien vuoksi. Minun täytyy odottaa kahdesta kolmeen päivää jalokiviä, sitten voin päivittää, joten kiinnostukseni katoaa. Poistin pelin, josta minulla oli vaikeuksia siirtyä eteenpäin. Joten ajattele sinun olevan seuraava. Sinulla on oltava mahdollisuus saada apua, jos emme pysty suorittamaan tasoapua antamalla toiselle asiakkaalle ja aikaa tason suorittamiseen. Muissa peleissä on paljon mainoksia, mutta meillä on mahdollisuus katsella mainoksia ja saada jalokivet tai rahaa.
Dream Hotel: Hotel Manager Simulation games Adventure uvoo
Musiikki EI jää pois päältä. Tämä on erittäin ongelmallista pelityylilleni.
Haluaisin rakastaa sitä, mutta se kaatuu jatkuvasti.
خیلی خوبه ولی از اول میاد هی 😑
Pidin pelistä todella, mutta päivityksen epäonnistuminen sattuu heti, joten ainoa tapa voittaa taso päivityksiä odotellessa on käyttää kaikkia boostereita tai helmiä.. täytyy katsoa mainos kaikesta.. Käytän mieluummin rahaa pelin ostamiseen kuin jatkaa rahaa päivityksiin, joita et ehkä koskaan käytä, koska joudut odottamaan tuntikausia käyttääksesi. Haluan pelata peliä, en odottaa tunteja ennen kuin pääset pelaamaan
Peli on poistettu. Jätin kaikki tehot sinne ja olen valmis. Käytin kaikkia kolmea tehostetta enkä silti päässyt läpäisemään tasoa. Tarvitset 14 "hymyilevää asiakasta", mutta saat vain 15 vierasta? Kokeiltu 6 kertaa kaikilla tehosteilla. Vieraat eivät tule ulos huoneistaan, vaan odotat, kunnes he odottavat punaisia ja häviät. Kaksi ensimmäistä hotellia houkuttelevat sinut sisään, ja sitten on mahdotonta voittaa. Sen sama vanha huijaus antaa sinun voittaa helposti samalla, kun he keräävät mainostuloja.
Rakastan tämän pelin pelaamista. Huomaan, että sinun täytyy keskittyä, jotta se vie ajatuksesi muualta hetkeksi, mutta odotan koneen valmistumista, en voi mennä pidemmälle! Toistaiseksi niin pettynyt!
Haluan rahani takaisin. Peli on niin hämmentävää huviveneessä. Nopeita jalkoja käytettäessä se juuttuu ja saa sinut menemään. Sitten kun työnnät, se ei aina paina ja saa sinut häviämään, kokeilin sitä ja se silti häiritsee. Nopeaa jalkapotkua käytettäessä hän juuttuu portaisiin ja kulkee melkein ympyröitä jahdilla. Kun käytät tehostetta, sen pitäisi auttaa olemaan pahentamatta sitä. Odotan edelleen boosteihin ja timantteihin käytettyjä rahoja takaisin
Se on erittäin addiktiivinen peli 😀😀. Suosittelen kokeilemaan sitä
Pidin tästä pelistä todella alussa. Mutta kolmannen hotellin kohdalla. Ymmärrät niiden kuten useimmat muut pelit. Mikä on surullista 😥. Ainoa tapa voittaa tietyt tasot on, jos olet valmis käyttämään rahaa ekstraihin. Toinen rahasekalainen.😥🤷♀️💯 Lähetä minulle sähköpostia, kun päätät olla todellinen reilu peli. Ta Ta 4Nyt😘
Mahtava peli! Se saattaa kuitenkin tarvita lisää henkilökuntaa. se on melko vaikeaa, kun vain 2 työntekijää tasolla 10. mutta kaiken kaikkiaan loistava peli!
Hyvä peli mainoksia lukuunottamatta
Pitää minut rauhallisena auttaa ahdistukseeni
Ihaile taidetta ja erilaisia päivityksiä!
Hyvä peli, mutta sinun pitäisi saada timantteja, kun saat palkan
Tulet vahingossa käytetty timantti vain tehdä mitä pop up ilman vahvistusta.
Rakkaus
Ei okei
Se on hyvä, mutta tasot ovat vähemmän. Ystävällisesti tee tästä pelistä loputon peli
Erittäin buginen. Jäätyy ja sulkeutuu jatkuvasti
Kuten
Erittäin hauska ja rentouttava Myös se muistuttaa minua hotelleissa asumisesta
Se on hieno peli. Annoin sille vain 3 tähteä, koska toivon vain, että heillä olisi enemmän tauluja. Olen saanut pelin valmiiksi, mutta se ei ole vielä täysin kehittynyt
Siitä tulee mieleen vanha Nintendo. Kaipaan yksinkertaisuutta.
Lyhyt peli, mutta sitä on hauska pelata.
Olen risteilyaluksella tasolla 80, ongelma on, että vaikka olen voittanut pelin, se ei ulota minua seuraavaan peliin/hotelliin. Olen jo päivittänyt jne, enkä vieläkään pääse läpi. Korjaa, jotta voin jatkaa pelaamista.
Se on puhelimeni paras peli, vaikka joskus se on kiireinen, mutta yrität myös rakastaa sitä
Pidän tästä pelistä niin paljon ja niin hurmaavaa haha tämä peli on niin hyvä
Erittäin mukava peli
Aivan mahtavaa 👌
Se on niin hauskaa ja niin siistiä, että sinun pitäisi pelata sitä, lataa tämä peli ja sinun täytyy myös käydä läpi haasteita tässä pelissä, jotka ovat hauskoja
Tasty Town - Cooking & Restaurant Game Thông thường jvfn
Tämä peli aiheuttaa ongelmia. Pysähtynyt pysähtyi aina pelatessaan