Post by truvcholanlipo on Feb 12, 2022 12:12:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wild Sky TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wild Sky TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi lisää rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Wild Sky TD 2022 version ▞▞▞
Erittäin tyytyväinen
Peli viivästyy paljon, ei voi edes suorittaa opetusohjelmaa. Ole hyvä ja korjaa!
Jos olet vapaapelattava pelaaja onnea, voit jauhaa kuukauden ja niiden sinulle antamien aloituskorttien lisäksi edistyt tuskin ollenkaan.
5 - 1 tähti. Mukava buginen peli huonoilla hiljaisuuden kehittäjillä. Hiljaisuus saattaa aiheuttaa sen, että kehittäjät ovat pelkuria tai eivät vain tiedä mitä tekevät. Ei edes reilu peli. Vain 2 tapahtumaa kullekin kortille, sitten nämä kortit hermostuivat ja muuttuivat hyödyttömiksi.
Tämä peli on hyvä. Mutta se on enemmän palkka voittaa peli.
Uudessa Halloween Viktor -haasteessa on vika. Laiva vaurioittaa melkein joka pelissä, vaikka lähistöllä ei selvästikään ole hiipimiä. Sitten sinun on odotettava 5 tuntia, jotta voit yrittää uudelleen. Korjaa ongelma.
Wild Sky TD استراتژی igm
Toooooo muuuchh opetusohjelma...uudelleen ja uudestaan 15-20 minuutin ajan peli näyttää minulle mitä tehdä...ANNA MINUN PELAA, KUIN HALUAN VARASTAA TÄMÄ OPETUSOHJEET ...ON ärsyttävää
Maksa voittaaksesi, mutta hauskaa
Wild Sky TD استراتژی igm
milloin luku 4 julkaistaan?
Olen erittäin innoissani pelatessani TD Wild.Nice -peliä. Alkaa hyvin helposti, mutta muuttuu vaikeammaksi. Tornien päivitykset tulevat kalliimmaksi, mutta ei kohtuuttomasti.
Hyvä, kunnes haluat päivittää torneja. Sinun on sitten joko maksettava tai odotettava päiviä päivittääksesi.
Tämä on hauska ja helppokäyttöinen tornipuolustuspeli. Melkein voisin harkita antamaani sille 5 tähteä, mutta minulla on nollatoleranssi näiden typerien kestävyyspistepelien suhteen. Tower Defense -pelit ovat suosikkipelejäni, mutta mikään pelaamani peli ei käytä kestävyyttä. Minä vihaan sitä.
Tämä on hyvä peli ez 1000 gems haha
Liian monet kohteet tekevät siitä monimutkaisen. Tavaroiden ansaitseminen on vaikeaa, ellei käytä rahaa. Laatikoiden tai kaivosten ostaminen tuskin antaa yhtä tai kahta tuotetta päivässä. Pelin kokonaissuunnittelu on hyvä.
Minä rakastan tätä peliä!!! Toivottavasti jatkat kehitystä uusilla tasoilla.
Sinun on käytettävä oikeaa rahaa sankarirakennuksen päivittämiseen.. koska saat vain liian vähän kolikoita päivittämiseen
Sinun on odotettava pitkään ansaitaksesi valuuttaa, jotta voit todella tehdä jotain pelissä. Ei ajan arvoinen.
Annan sille vahingossa yhden tähden, anteeksi pelissä, tämä peli on oikeastaan aika hyvä jatka samaan malliin
Palkinnot haasteiden jälkeen ovat hyödyttömiä. Ei hauskaa ollenkaan. Pudotusprosentit ovat erittäin alhaiset. Ellet käytä tonnia rahaa, on mahdotonta saada hyviä sankareita tai tornien päivityksiä.
Tämä on todella hyvä TD-peli ja siinä on uusintaelementti, koska haluat päivittää tornejasi. Mutta se on myös erittäin helppo ja helppo ymmärtää puolustustorneja käytettäessä
Absoluuttinen suunnittelu/käyttöliittymä/fonttiplagiointi. Supercellin pitäisi nähdä sinut oikeudessa.
Wild Sky TD استراتژی igm
Vähän tylsää muutaman päivän jälkeen. Vaikea pelata maksamatta
Кухонная Лихорадка: кафе мечты Аркады yzmd
Upea TD hyvällä grafiikalla
Wild Sky TD استراتژی igm
Hauskaa, mutta vaikka tarinaa voidaan pelata offline-tilassa torneja, sankareita ja peliresursseja varten, sinun on oltava verkossa, mutta sen lisäksi peli on loistava, en voi kertoa paljon, kun poistin pelin pian pelaamisen jälkeen mutta jos sinulla on jatkuva internetyhteys ja pidät aidoista TD STRATEGY -peleistä sankareiden kanssa, kokeile tätä, tulet rakastamaan sitä.
Tiedän, onko huono viive puhelimeni, mutta jos se on peli, korjaa se.
Se on niin vaikuttava, että tämä tornipuolustuspeli tarjoaa minulle yli 100 tarinapohjaista tasoa pelattavaksi. En ole koskaan kyllästynyt siihen. Kannattaa kokeilla!
Peli on hyvä... Mutta akun optimointia ei ole ollenkaan... Akkua enemmän kuin pubg asus zenfone 5z:ssäni
Wild Sky TD استراتژی igm
Hieno TD peli. Vain 2 kommenttia: Odotan innolla haastavampia tasoja, kun/jos kartta avautuu. Myöskään tornin kuvaussivulla ei ollut paljon tietoa. Päivitä lisää ominaisuuksia. rakkaus TD
Okei peli, mutta katsot heidän hintojaan ja luulen, että he polttavat crackia, jos he odottavat minun maksavan heille
Peli oli aivan mahtava, mutta ainoa ongelma on, että kun olet tapahtumassa, peli kaatuu ja lakkaa yhtäkkiä ärsyttämästä. Ole hyvä ja korjaa se bugi.
Toistaiseksi mukava kokemus. En ole vielä nähnyt yhtään IAP:tä. Toivottavasti peliä päivitetään jatkuvasti.
Peli on yleensä hauska ja koukuttava, mutta tasot voivat olla liian vaikeita, varsinkin kun sitä on niin vaikea päivittää, koska sinulla on niin paljon kerättävää ja se voi toisinaan olla hämmentävää.
Wild Sky TD استراتژی igm
Loppuuko opetusohjelma koskaan?
Erittäin fantastinen ensimmäinen kerta pelata sillä niin monia haasteita asevoimille ja jopa ominaisuus sen niin uskomaton ..toivottavasti enemmän grafiikkapäivityksiä, aseita ja hahmoja..toivottavasti lisää voimia, kun teet näin pelisovelluksessa kaikille. .Jumala siunatkoon meitä kaikkia....
On niin vaikeaa hankkia materiaaleja ja torneja
Se on hyvä, mutta ei pitkällä tähtäimellä. Se voi tyhjentää taskusi
Pidin pelistä, mutta opetusohjelma on liian pitkä
ole hyvä, tämä peli on mukava, mutta tarvitsemme täyden offline-päivityksen offline-tilassa
Rakastan peliä... Täytyy kokeilla...😁
Se on hieno peli ajan kuluttamiseksi. Se on hyvin tehty peli, kunnollinen grafiikka, mutta joskus vain joitain viiveongelmia siellä täällä, toivottavasti korjaat sen pian. lisäksi pelaan sitä päivittäin